• Pytania i Odpowiedzi

  • Dostawa 

Wszystkie pytania odnośnie dostawy znajdziesz tutaj Dostawa

 

  • Czy mogę liczyć na rabat przy składniu zamówienia? 

Tak, tylko jeśli składasz zamówienia dwóch produktów bądź już składałeś zamówienia w sklepie Gonavi.pl - w takim przypadku prosimy o kontakt email kontakt@gonavi.pl a otrzymasz indiwidualny kod rabatowy

 

  • Jak zapłacić za zamówienie? 

W zależności od wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jedne z następujących sposobów płatności. 

- xxx

- xxx 

- xxx 

 

  • Jak zmienić moje zamówienie? 

 

  • Złożyłem błędne zamówienie, jak je anulować?

 

  • Czy posiadane produkty posiadają gwarnację?

Tak, urządzenia posiadają 12 miesięcy gwarancji producenta realizowanej w Polsce! 

 

  • Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz? 

 

  • Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?